Van de 277 bezoekers (1,5 % van de inwoners), namen er 198 effectief deelaan de bevraging.
Onze bezoekers scoren hun tevredenheid over de dienstverlening in het gemeentehuis hoog op alle vlakken: 94,5 % is tevreden over zijn bezoek aan het gemeentehuis, 97,25 % is tevreden over het onthaal en 93,87 % over de loketdiensten.
Ook de dienstverlening op afspraak werd specifiek bevraagd. Een ruime meerderheid van inwoners namelijk 75 % vindt de dienstverlening op afspraak een meerwaarde. 15 % vindt dienstverlening op afspraak geen meerwaarde.
De meest opgesomde voordelen van dienstverlening op afspraak voor de bezoekers zijn:
- Er is geen wachtrij;
- De bezoeker kan inschatten hoeveel tijd hij dient vrij te maken voor de afspraak;
- Het dossier van de bezoeker is voorbereid.
Op deze webpagina kan je de resultaten in detail bekijken.
Na deze bevraging in het gemeentehuis, zal Kasterlee ook geleidelijk de tevredenheid van gebruikers van andere diensten bevragen. De eerstvolgende stap is de dienstverlening in het sociaal huis. Hier vindt een klantentevredenheidsonderzoek plaats van 19 februari tot en met 23 februari 2024.